Як бути активним, незалежно від періоду. Рекомендації активному Представникові.
Чому активному? Тому що тільки йому буде це цікавим та корисним. І тільки він захоче перевірити поради на практиці.
Чому незалежно від періоду? Тому що до свята 8 Березня зібрати замовлення набагато простіше ніж після свята.
Запорука успіху всякої діяльності – в її правильному плануванні. А починати таке планування важливо з оцінки ситуації і наявності Ваших ресурсів. Як оцінити ситуацію? Просто дайте відповідь на питання: Ви задоволені доходом, який маєте сьогодні? Якщо відповідь «Так» - все в порядку, якщо бажаєте більше, тоді переходимо до ресурсів.
Ресурс активного Представника – це перш за все, Клієнти. Чим більше Клієнтів, тим більша сума замовлення Представника.
Отже, рекомендація №1: утримуйте інтерес до Вас, Вашої Компанії і її продукції у наявних Клієнтів. Як це зробити? Адже такі Клієнти вже добре знають і Вас і Компанію Avon та продукцію. Для таких Клієнтів важливо презентувати не стільки продукт, скільки всі переваги від його використання саме цим Клієнтом. Наприклад: « Крем для шкіри навколо очей Anew Genics миттєво освіжає, розгладжує та тонізує шкіру повік, це зменшує прояв «гусячих лапок» і набряків через 3 дні використання, а через 4 тижні темні кола та зморшки зменшуються на 50%. Адже це те, про що Ви мріяли!»
Другий вагомий для Вашого замовлення ресурс – це нові Клієнти. Де їх шукати? Рекомендація №2: уважно передивіться список своїх знайомих хто ще не став Вашим Клієнтом і чому. Потім домовтесь про зустріч. Приготуйте Каталог, демо-продукт та зразки. У нового клієнта не забудьте взяти рекомендації на нових Клієнтів. Всього дві поради як бути активним незалежно від періоду. Думаєте, цього недостатньо? Успішні Представники виконують саме ці дві дії: продають Клієнтам особисті переваги від використання продукції і регулярно шукають нових Клієнтів. Але…регулярно.
Бажаємо лояльних Клієнтів, успіху і задоволення від спілкування!
Комментариев нет:
Отправить комментарий